Game-On! logo
Game-On! logo

Alle artikler

Jeg har bestilt!

Frakt og levering - Alt du trenger å vite

Gratis frakt:. Vi tilbyr fri frakt på alle ordre over 2999 NOK og opptil 35 kg. Fast frakt:. For ordre under 2999 NOK, er fraktkostnaden 129 NOK med Posten - Pakke til hentested. Pakke i postkassen koster 79 NOK for ordre under 2 kg og opptil en verd

Hvordan kansellerer jeg bestillingen?

Du vil ha anledning til å kansellere bestillingen i epostbekreftelsen. Du kan også kontakte kundeserviceteamet vårt på [email protected]. Vennligst oppgi ordrenummeret og årsaken til kanselleringen i meldingen. Bestillinger kan kun kanselleres før de e

Hva om pakken min blir borte eller ankommer skadet?

Vi tilstreber å sikre at hver bestilling når deg i perfekt stand. Hvis bestillingen din går tapt under transport, vennligst ta kontakt med kundestøtteteamet vårt på [email protected] med bestillingsnummeret ditt og eventuelle relevante opplysninger. Vi

Hvordan kan jeg spore bestillingen min?

Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med et sporingsnummer. Du kan bruke dette nummeret til å spore pakken via leverandørens sporingsside.

Jeg mottok ikke hele bestillingen min. Hva gjør jeg?

Hvis du ikke har mottatt alle produktene du bestilte, kan det være at bestillingen er delt opp i flere leveranser. Sjekk sporingsinformasjonen for å se om flere pakker er på vei. Kontakt kundeservice hvis du fortsatt mangler produkter etter at alle p

Hvordan kan jeg endre eller kansellere bestillingen min etter at den er sendt?

Når bestillingen din er sendt, kan vi dessverre ikke endre eller kansellere den. Du kan imidlertid returnere uønskede produkter etter at du har mottatt dem ved å følge vår returprosedyre.

Hvordan fungerer tilbakebetalingen ved retur?

Når vi har mottatt og behandlet din retur, vil vi refundere beløpet til den opprinnelige betalingsmetoden. Tilbakebetalingen kan ta opptil 5-10 virkedager, avhengig av betalingsmetoden du brukte.

Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt et skadet eller feil produkt?

Hvis du har mottatt et skadet eller feil produkt og dette er oppdaget samme dag som mottak, vennligst kontakt kundeservice så snart som mulig. Vår chat er tilgjengelig via nettsiden og vår telefonlinje er oppe mandag-fredag fra 09:00 -15:00 Du kan nå

Jeg har spørsmål om fakturaen min. Hvem kontakter jeg?

Hvis du har spørsmål om fakturaen din, kan du kontakte SVEA (hvis du har valgt SVEA som betalingsmetode) eller vår kundeservice for hjelp. Vi hjelper deg gjerne med eventuelle spørsmål eller bekymringer du måtte ha.