Game-On! logo
Game-On! logo

Alle artikler

Frakt og levering - Alt du trenger å viteOppdatert 5 months ago

Fraktkostnader

Gratis frakt: 

Vi tilbyr fri frakt på alle ordre over 2999 NOK og opptil 35 kg.

Fast frakt: 

For ordre under 2999 NOK, er fraktkostnaden 129 NOK med Posten - Pakke til hentested. 

Pakke i postkassen koster 79 NOK for ordre under 2 kg og opptil en verdi på 1000.-

Leveringstider:

Til postnummer 0000-4700: 1-2 virkedager

Til postnummer 4701-7999: 1-3 virkedager

Til postnummer 8000-9999: 3-5 virkedager

Dette er estimerte leveringstider og faktisk tid er avhengig av Posten og Bring. 

Behandlingstid: 

Alle nettbestillinger sendes normalt fra oss samme dag eller dagen etter at ordren har blitt registrert (på hverdager).

Leveringsmåter:

Pakke i postkassen med RFID: 

Pakken blir levert i din postkasse eller nærmeste postkontor om det ikke er plass i postkassen. Viktig at du skriver inn riktig navn og adresse iht. hva som er registrert på deg i folkeregisteret. 

Servicepakke: 

Hent pakken din på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk. Du mottar en SMS når din ordre er underveis og er fremme på ditt postkontor.

Hjem på døren: 

Få pakken levert hjem på døren mellom 17.00 – 21.00. Du mottar en SMS når sendingen er på vei og blir ringt 30 til 60 minutter før levering. Tilbudet gjelder i de fleste byer og større tettsteder.

Ekspress over natten: 

Haster det å få levert pakken? Ekspress-pakker leveres hjem på døren innen kl. 09.00 neste morgen, hverdager, til de fleste byer og større tettsteder. Mindre steder – levering innen kl. 16.00. (PS! Ordren må være registrert hos oss før kl. 12.00 for levering neste virkedag). Leveres ikke ut på lørdager og søndager.

Bedriftspakke dør-til-dør: 

Få pakken levert på din arbeidsplass mellom kl. 08.00 – 16.00 (PS! Leveringsadressen må være bedriftens egen adresse).

Hent i Pick-Up-Point

Bor du i Stavanger/Sandnes, eller har mulighet til å hente pakken selv? Da kan du hente din ordre helt kostnadsfritt hos oss. Velges under frakt ved utsjekk.

Sporing av ordre

Hvordan spore: 

Når varene er sendt, vil du motta en bekreftelse på e-post med sporingsnummer. Med dette sporingsnummeret kan du søke opp pakken på Posten/Bring sine nettsider. Her får du også info om når og hvor pakken har vært, hvor den befinner seg for øyeblikket, og når pakken har forventet leveringsdato. Sporingsnummeret kan du også finne på “Min Side” når varene er sendt fra oss.

Nødvendig informasjon: 

For sporing trenger du ordrenummer og e-postadresse.

Forsinkelser og problemer:

Ved forsinkelser: Kontakt Posten via deres nettside (www.posten.no).

Kontakt kundeservice: Kan kontaktes via hjelpesenteret eller chat for assistanse med leveringsproblemer.

Retur

Retur: Ønsker du å returnere en vare, kan du laste ned returskjema her.

Var denne artikkelen nyttig?
Ja
Nei