Hvordan returnerer jeg en vare?Oppdatert 9 days ago
Hvordan returnerer jeg en vare?
Velg riktig portal:
Retur- og bytteportal - bruk denne når saken gjelder:
- Angrerett (angre kjøpet innen fristen)
- Bytte (f.eks. feil størrelse)
- Mottatt feil vare
Garanti- og Serviceportal - bruk denne når saken gjelder:
- Garanti
- Reklamasjon (feil/mangel/skade)
- Skadet vare
- Service eller oppgradering på produkter vi selger
Usikker på hvilken portal du skal bruke? Kontakt oss på [email protected], så hjelper vi deg videre.
Hvorfor må jeg bruke portal?
Portalen må benyttes for at vi skal kunne behandle saken din. Her registrerer du hva henvendelsen gjelder, og du får videre instruksjoner, saksnummer og returetikett dersom varen skal sendes tilbake. Du kan også følge saken og se status i portalen.
Behandlingstid
Vi har normalt 1–2 ukers behandlingstid fra vi har mottatt varen. Status for saken oppdateres fortløpende i portalen. I perioder med stor pågang, for eksempel i ferier, må det påregnes noe lengre behandlingstid.
Viktig informasjon
- Alle returer skal registreres i en av de to portalene.
- Ved fysiske returforsendelser skal Posten Norge/Bring benyttes.
- Returadresse:
Game-On AS – Postboks 81 – 4068 Stavanger
(Bruker du portalen og tilhørende returetikett, sendes varen automatisk til korrekt adresse.)
Merk: For angrerett-saker skal varene sendes innen 14 dager etter registrering. Manglende innsending innen fristen vil medføre at saken annulleres.